Skip to main content

Goedemorgen,

Ik ben al sinds 1 december bezig om de wintercity werkend te krijgen. 

Ik heb op 2, 6,7 en 12 december contact gehad met jullie. Mijn account is verwijderd en opnieuw toegevoegd, weer continu 3 dagen moeten wachten en het werkt nog steeds niet.

Je wordt van de ene service medewerker naar de andere gezet en ben gemiddeld er een uur zoet mee.

Hij blijft maar aangeven dat ik geen abonnement heb, terwijl ik wel een dalvoordeel abonnement heb. Jullie hebben erkend dat er een technisch probleem is met de wintercity omgeving.

 

Ik loop nu veel acties mis en wordt door jullie afgescheept met een gratis drankje. 

Ik ga niet akkoord hiermee, aangezien er zeer veel mensen er problemen mee hebben lijkt het me fair om de volledige actie ongeldig te verklaren, want er is geen eerlijke kans voor iedere abonnementhouder omdat het een probleem is in jullie systeem aan de technische kant. Of jullie kiezen ervoor om de prijs van mijn dalvoordeel abonnement voor een deel te reduceren+ van alle mensen waar het ook niet lukt.

 

Ik kijk uit naar jullie reactie.

Het is vervelend dat je niet mee kunt doen en ik snap jouw frustratie. Eerlijk gezegd mis je niet veel. Het enige wat tot nu toe gratis is, is een warm drankje.

Aan jouw wens om korting te geven op jouw abonnement kan ik niet tegemoet komen. Ik ben een reiziger net zoals jij. Overigens had ik 2 jaar geleden hetzelfde probleem.


Hoi Willie991, welkom op onze NS Community. Erg jammer dat je hier zoveel moeite in hebt gestoken zonder resultaat. Gelukkig zag ik direct waar het aan lag. Je account koppelde steeds aan een account waar alleen je e-mailadres aan was gekoppeld, maar niet je abonnement. De link werd niet goed gelegd. Ik heb deze nu overgeheveld naar het juiste account met abonnement en nu zou het toch wel moeten werken. Kun je dit proberen? Ik heb de betrokken medewerkers geïnformeerd over dit proces.


Dag Laura,

Ik probeer het ook al jaren, maar het lijkt niet te mogen lukken. Heb al van alles geprobeerd. Account verwijderd, email adres veranderd, diverse browsers op diverse computers en telefoon, maar niets lijkt te helpen…

De helpdesk lijkt het ook al opgegeven te hebben (net zoals ik zelf bijna)…

Groeten, Mark


Ik heb even voor je gekeken, ​@M van Gils. Bij jou lijkt niet hetzelfde probleem te spelen als bij TS, dus is de oplossing ook niet net zo eenvoudig helaas. Heb je ook al geprobeerd im de browsergeschiedenis en cache leeg te maken?


Reageer