Goedemorgen,
Ik ben al sinds 1 december bezig om de wintercity werkend te krijgen.
Ik heb op 2, 6,7 en 12 december contact gehad met jullie. Mijn account is verwijderd en opnieuw toegevoegd, weer continu 3 dagen moeten wachten en het werkt nog steeds niet.
Je wordt van de ene service medewerker naar de andere gezet en ben gemiddeld er een uur zoet mee.
Hij blijft maar aangeven dat ik geen abonnement heb, terwijl ik wel een dalvoordeel abonnement heb. Jullie hebben erkend dat er een technisch probleem is met de wintercity omgeving.
Ik loop nu veel acties mis en wordt door jullie afgescheept met een gratis drankje.
Ik ga niet akkoord hiermee, aangezien er zeer veel mensen er problemen mee hebben lijkt het me fair om de volledige actie ongeldig te verklaren, want er is geen eerlijke kans voor iedere abonnementhouder omdat het een probleem is in jullie systeem aan de technische kant. Of jullie kiezen ervoor om de prijs van mijn dalvoordeel abonnement voor een deel te reduceren+ van alle mensen waar het ook niet lukt.
Ik kijk uit naar jullie reactie.