Hallo,
ik reisde in mei naar Groningen met een vriendin op haar 40% korting via een code! Echter krijg ik nu een rekening van €65,-
daar lijkt iets niet juist. We reisden heen en terug niet in de spits. Graag een reactie van jullie.
groet Anneke
Hallo,
ik reisde in mei naar Groningen met een vriendin op haar 40% korting via een code! Echter krijg ik nu een rekening van €65,-
daar lijkt iets niet juist. We reisden heen en terug niet in de spits. Graag een reactie van jullie.
groet Anneke
Heel vervelend allemaal.
Met wat een soort vervoersbewijs werd er gereisd? Met flex basis en heb je de code geactiveerd op jouw ov-chipkaart?
Vanaf waar ben je naar Groningen gereisd?
Code inderdaad geactiveerd op mijn persoonlijke ov chipkaart
Gereisd van Wormerveer naar Amsterdam. En van Amsterdam naar Groningen op 40 % . Retour hetzelfde. €65,- rekening, incl huurfiets 4,50
Op dit forum kunnen we niet in uw gegevens kijken.
U kunt het beste contact opnemen met NS klantenservice. Dit kan telefonisch, of chat, facebook chat of twitter chat.
Het lijkt er op dat je vol tarief hebt gereisd. Heb je wel in de app of website met de code in mijn NS samenreiskorting geactiveerd? En heb je correct in- en uitgecheckt?
Neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.