Skip to main content

Geachte heer, mevrouw,

Vandaag heb ik van u de volgende email ontvangen :

Op 24 november 2024 is met de kaart **** **** **** 9931 van J.P.M.M. Beekman een treinreis gemaakt zonder geldig reisrecht. Het correctietarief van € 50,00 brengen we op de volgende factuur in rekening.

Ik heb werkelijk geen idee wat dit betekent een waarom ik deze boete ontvang.

Graag enige uitleg hierover.

Jan Paul Beekman

*persoonsgegevens verwijderd moderator

Dit correctietarief wordt in rekening gebracht als bij controle blijkt dat u niet (juist) hebt ingecheckt. Als u dat wel hebt gedaan, hebt u dat waarschijnlijk gedaan bij de verkeerde vervoerder.

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Die kan het correctietarief ongedaan maken en de werkelijke ritprijs in rekening brengen. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


@Jan Paul Beekman Uw email adres en telefoonnummer kunt u beter verwijderen. Iedereen leest mee.


Reageer