Skip to main content

NS Week Free Card 在周末(2024.7.20)被收取 20 欧元,尚未退款

Google Translate: "NS Weekvrijkaart heeft in het weekend (2024-07-20) € 20,- in rekening gebracht en is nog niet terugbetaald”

Welkom op onze NS Community, Hexiang Peng. Vervelend dat het instaptarief in rekening is gebracht. Heb je hiervoor al een claim ingediend? Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.


您好,其实我已经联系了客服三次,每次客服回复都不一样。第一次,我被要求等待 15 个工作日,第二次,我被要求继续等待,第三次,我被告知在 9 月的发票中,我将直接免除 20 欧元的总费用,但实际上,9 月的费用并没有被免除。所以别无选择,只能在这里寻求帮助。


Ook ik heb Google Translate erbij gepakt: “Hallo, ik heb drie keer contact opgenomen met de klantenservice en de reactie van de klantenservice was elke keer anders. De eerste keer werd mij gevraagd 15 werkdagen te wachten, de tweede keer werd mij gevraagd verder te wachten en de derde keer kreeg ik te horen dat ik op de factuur van september zou worden vrijgesteld van de totale vergoeding van 20 euro, maar in feite zijn de septemberkosten niet kwijtgescholden. Er zit dus niets anders op dan hier hulp te zoeken.”

Wat vervelend dat je verschillende antwoorden hebt gekregen over de restitutie van je claim. In principe kunnen dit soort vragen het beste direct worden afgehandeld door onze Klantenservice, maar ik denk graag even met je mee. Op welke datum heb je de claim ingediend, en hoe heb je dit gedaan? In sommige gevallen wordt de claim te laat verwerkt om te worden meegenomen op de factuur van de betreffende maand, dus zal het bedrag worden verrekend op de factuur die daarna komt. 


Hello, my first claim was filed in July, my second claim was filed in August, and my third claim was filed online with NS customer service in September


How unfortunate that you still didn't receive the refund. Could you first add more personal information to your profile (full name, date of birth, postal code and house number) and then send me a personal message? Then I will take a look for you. Please do not share your pesonal details in a new post, since they will then be visible in public.


Thank you for your help. I have added the information you need in my personal information, please help to deal with it, thank you


Reageer