Beste, ik zie op mijn factuur een correctietoeslag omdat ik heb in- en uitgecheckt op hetzelfde perron. Via jullie stroomschema loop ik tegen een muur en kan ik geen aanspraak doen op tegemoetkoming van deze kosten. Graag ontvang ik een formulier waarop ik toelichting kan geven om deze kosten terug te krijgen. mvg
Bladzijde 1 / 1
Hallo annabelwkw en welkom bij de NS Community,
Ik kan je geen formulier sturen, maar wel het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen je verder helpen met dit verzoek.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.