Skip to main content

Beste NS medewerkers,

Begin dit jaar is mijn fiets gestolen in een bewaakte NS fietsenstalling in Den Haag. Na mijn grote ontzetting en verbazing dat jullie bewaakte fietsenstallingen niet zo veilig blijken te zijn als wat je zou mogen verwachten, heb ik direct aangifte gedaan bij de politie en alle gegevens en noodzakelijke documenten naar jullie opgestuurd. Naast documenten heb ik ook mijn reservesleutels naar jullie opgestuurd als bewijs dat mijn fiets met een dubbele ketting op slot stond.

Helaas heb ik hierna nul reactie meer van jullie gekregen. Geen brief, geen e-mail, geen bericht in de NS app. NIETS. Ik ben zo gigantisch teleurgesteld in jullie klantenservice!!!

Hoewel ik een vergoeding van maximaal €750,- (zoals te lezen in jullie voorwaarden) nog steeds minimaal vind, zou ik in ieder geval héél graag een bedrag teruggestort zien wegens het nalaten in jullie zorgplicht jegens jullie klanten en vanwege het tekortschieten in het bieden van een redelijke dienstverlening.

  Stefan

Vervelend dat jouw fiets gestolen is uit een bewaakte stalling, maar wij kunnen jou hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet helpen.

Neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.


Goedemorgen Stefan-91. Welkom bij de NS Community! 

Zoals MoDe al aangeeft is dit helaas niet de plek om hier meer hulp bij te krijgen. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice


Reageer