Skip to main content

Goedemiddag,   We hebben vandaag treintickets gekocht op Jullie website, maar we kregen de e tickets niet te zien we  hebben we de app ge-update en is de e-tickets nog steeds niet zichtbaar. Doordat dit is gebeurd moest ik helaas mijn afspraak bij de dokter afzeggen en moet ik nu extra administratiekosten betalen voor het annuleren van de afspraak.  Wat moet ik doen voor de ongeluk?

 

De tickets worden per mail gestuurd en kun je dan in de app laden. Je kunt voor de ongeopende tickets telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. De extra kosten vanwege annuleren afspraak worden niet door NS vergoed.


Goedemiddag Dongdong. Welkom bij de NS Community.

Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice over de e-tickets. Misschien is het nog mogelijk om dit te vergoeden, maar dit kan ik je niet beloven. Ik kan je helaas nu al wel zegen dat we geen extra kosten vergoeden.


Beste,

 

ik heb een e-ticket gekocht via de ns app, nu kwam er niet optijd een mailtje waardoor ik hem niet kon activeren en dus niet kon uit/invhecken. Ik heb dus een nieuwe gekocht. Even later kwam die wel binnen, en heb ik dus nu dubbel betaald.

Is er een mogelijkheid dat ik voor 1 e-ticket mijn geld terug krijg? 
 

mvg,

Sanne Wolters


Goedemiddag Dongdong. Welkom bij de NS Community.

Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice over de e-tickets. Misschien is het nog mogelijk om dit te vergoeden, maar dit kan ik je niet beloven. Ik kan je helaas nu al wel zegen dat we geen extra kosten vergoeden.

@xsannewoltersx voor jou geld hetzelfde.


En denk eens na over de mogelijkheid om met je bankpas te reizen. E tickets zouden niet nodig moeten zijn.


Reageer