Hallo, ik heb 27 april een ticket gekocht van Zwolle naar Grou Jirnsum ik heb die ticket niet kunnen gebruiken omdat mijn telefoon leeg was en heb daarom mijn pinpas gebruikt alleen heb ik nu 27 euro betaald waarvan ik kraag het geld van mijn ticket terug wil ik had aan een ns medewerker gevraagd en die zij dat ik me geld terug kon krijgen heeft u enige hulp
Bladzijde 1 / 1
Ik vraag me af of u uw geld kan terug krijgen. Een lege telefoon lijkt me geen excuus. Maar u kunt altijd een poging wagen bij de klantenservice.
Zie de voorwaarden E-Ticket. Open het kaartje niet, dan is er nog een kans. Is het geopend/gedownload dan krijgt u geen geld terug. Als u het nog niet heeft geopend, neem dan contact op met Klantenservice, 030 7515155. Als u het heeft geopend is dat zinloos.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.