Skip to main content
beantwoord

geld terug

  • 16 May 2024
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Ik had een kaartje gekocht maar hij werkte niet waardoor ik nu met mijn pinpas moet gaan reizen wat echt heel duur is dus ik zou sws mijn geld terug willen van dat kaartje

3 reacties

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot de financiën van NS en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Ik had een kaartje gekocht maar hij werkte niet waardoor ik nu met mijn pinpas moet gaan reizen wat echt heel duur is dus ik zou sws mijn geld terug willen van dat kaartje

Wat werkt er niet, kan je het kaartje niet downloaden, gaan de poortjes niet open of probeer je er mee in te checken bij een paaltje. De code is slechts bedoeld om poortjes te openen. Bij geen poortjes kan je dus zo instappen. Zie de info op je E-ticket.

Bij E-tickets wordt in de regel geen coulance meer verleend, maar daarover gaat de NS Klantenservice.

Neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice om dit verder te bespreken.

Reputatie 7
Badge +3

Wat bedoel je met dat het kaartje niet werkte? Kon je er niet mee inchecken? Dat klopt, als je een e-ticket hebt gekocht. Daar kun je niet mee inchecken, de code is bedoeld om poortjes te openen. Met een e-ticket kun je alleen het poortje met opschrift ‘scan ticket’ gebruiken.

NS geeft normaal gesproken geen geld terug voor geopende e-tickets. Neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice om dit te bespreken.

Reageer