Skip to main content

He ik heb gereist op 04-10-2024 De trein reed niet verder door een storing vervolgens ben ik heel nederland doorgeleid.. en was pas 2 uur later thuis dan gepland. nu prrobeer ik via het formulier geld terug te krijgen maar krijg alleen een foutmelding bij de klantenservice hadden ze het geweldige idee om het via een andrere browser te proberen had 1 uur in de wacht gestaan. En daarna opnieuw te bellen als het niet lukt.. en je raadt het al.. 

mijn eticket nummer heb ik gewoon op de bankafschrift ik had toen nog geen account bij mijn ns. 

Hoe nu verder? Is er ergens een klantenservice die wel bereikbaar is ? 

mijn eticket nummer heb ik wel op mn bank maar hij zegt steeds Vul een geldig ticketnummer in.

Goedemiddag Raynay en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat je flinke vertraging hebt gehad en dat het dan ook nog eens lastig is om een claim in te dienen. Het is mij even niet geheel duidelijk of je de claim nu met of zonder Mijn NS hebt gedaan. Ik wil in ieder geval aanraden om de claim buiten Mijn NS om te doen via dit formulier. Meestal lost dit het probleem op. Mocht dat in jouw geval niet zo zijn, wil je dan de foutmelding eens delen?

Mocht het opnieuw niet lukken, dan is NS naast telefonisch ook bereikbaar met chat, Facebook Messenger of X.

Reageer