U kunt via MijnNS vanuit uw reishistorie een verzoek tot geld terug bij vertraging doen.
Op zaterdag 4 mei ben ik met de stoptrein van Utrecht Vaartsche Rijn om 15:46 naar Zoetermeer gereisd.
Zo even uit mijn hoofd, om 15.46 uur vertrekt er geen trein uit Utrecht Vaartse Rijn naar Zoetermeer.
Zo even uit mijn hoofd, om 15.46 uur vertrekt er geen trein uit Utrecht Vaartse Rijn naar Zoetermeer.
Goh, wat een behulpzame reactie.
Waarschijnlijk was het die van 15.36 uur en die lijkt inderdaad niet gestopt te zijn in Zoetermeer.
Mocht het met Geld terug bij vertraging niet lukken kun je ook rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X. Het is een wat afwijkende situatie waar de automatische systemen niet op ingericht zijn.
EDIT: Zie ook reactie van Olav93 hieronder. De juiste procedure is om per mail te reageren op de automatische afwijzing van je Geld terug bij vertraging-claim. Je kunt dan het verhaal uitleggen, en dit zal vervolgens door een mens i.p.v. een computer beoordeeld worden.
Op zaterdag 4 mei ben ik met de stoptrein van Utrecht Vaartsche Rijn om 15:46 naar Zoetermeer gereisd.
Zo even uit mijn hoofd, om 15.46 uur vertrekt er geen trein uit Utrecht Vaartse Rijn naar Zoetermeer.
Nee, mevrouw verzint natuurlijk dit hele verhaal voor haar lolletje.
Misschien overgestapt onderweg.
Misschien overgestapt onderweg.
Dat zou kunnen, maar daar besluit NS dan maar zelf over . Ik zou in iedergeval niet voor m'n lolletje een stuk verder rijden om dan vervolgens niet eens is volledige restitutie te ontvangen.
Zo even uit mijn hoofd, om 15.46 uur vertrekt er geen trein uit Utrecht Vaartse Rijn naar Zoetermeer.
Goh, wat een behulpzame reactie.
Waarschijnlijk was het die van 15.36 uur en die lijkt inderdaad niet gestopt te zijn in Zoetermeer.
Mocht het met Geld terug bij vertraging niet lukken kun je ook rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X. Het is een wat afwijkende situatie waar de automatische systemen niet op ingericht zijn.
Je bent vertraagd doordat NS van de dienstregeling is afgeweken, dat voldoet prima aan de voorwaarden. Een verzoek zal ongetwijfeld automatisch worden afgewezen maar de procedure is dan om te reageren op die afwijzing en niet om apart de klantenservice te benaderen.
Heb je helemaal gelijk in Heb m'n reactie aangepast.
Het gaat om deze rit https://treinposities.nl/ritinfo/20240504/6950 die dus tussen Woerden en Goude Goverwelle een behoorlijke vertraging heeft opgelopen.
Dat die niet gestopt is op Zoetermeer blijkt uit het snelheidsverloop van rit 6052.