Hallo, goede tijd, ik heb vrijdagmiddag een groepsticket gekocht op naam van mezelf en mijn vrouw, maar alleen het ticket kwam in de e-mail en de barcode werd niet geopend in het ns-programma om aan de spoorwegagent te laten zien, dus dat hebben we gedaan Het is ons niet gelukt het ticket te gebruiken en de bankkaart en de treinkaart te gebruiken die we hebben gebruikt en we hebben alle bonnen, nu willen we dat je ons geld teruggeeft omdat we twee keer voor onze reis hebben betaald.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Hosein1367 en welkom bij de NS Community,
Dit betreft een reiziger-helpt-reiziger platform. Wij kunnen je hier helaas niet meehelpen. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om te achterhalen wat er mogelijk is.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.