Skip to main content

Na 12 dgn stond mijn reis nog niet in het overzicht. Dus ingelogd bij OV kaart voor een reis historie. 
Fout gemaakt. Door grote haast en onervarenheid. Het was een directe terug reis, maar ingecheckt bij Arriva en uitgecheckt bij NS. 
Vraag: Hoe corrigeer ik dit zelf? Nogmaals, er is na 12 dgn nog geen registratie van die reis in Mijn NS. 
 

Na 12 dgn stond mijn reis nog niet in het overzicht. Dus ingelogd bij OV kaart voor een reis historie. 
Fout gemaakt. Door grote haast en onervarenheid. Het was een directe terug reis, maar ingecheckt bij Arriva en uitgecheckt bij NS. 
Vraag: Hoe corrigeer ik dit zelf? Nogmaals, er is na 12 dgn nog geen registratie van die reis in Mijn NS. 
 

Aanvulling.
Voor mensen die dit ooit misschien gaat overkomen. 
Je moet wachten op de maandelijkse NS factuur. 
Arriva brengt mij €10 in rekening. De NS rekent €20. Dat zijn de standaard bedragen. 
Met factuur weer bellen met de NS, Afd. facturatie. Wellicht kunnen zij dit dan nog corrigeren en terug betalen.   

Arriva zei nog, ga naar de website “uit check gemist” voor correctie. Op die site stond de Arriva incheck echter helemaal niet geregistreerd. Van de NS was er alleen een incheck registratie (op eindbestemming). 
Huidige kosten €30. Dal voordeel kosten zou €14,64 zijn geweest. 


Dit dient bij ons nu wel te zien zijn, maar er zijn soms helaas unieke gevallen waar dergelijke data te laat is. Via contact met de klantenservice kan dit alsnog wel aangepast worden naar het werkelijke bedrag. Verder heeft Arriva ook gelijk over hun rit, dit gaat inderdaad via die site. Helaas heb ik geen inzage waarom de data daar niet compleet zou zijn.


Dit dient bij ons nu wel te zien zijn, maar er zijn soms helaas unieke gevallen waar dergelijke data te laat is.

Kun je specifieker zijn over welke "unieke gevallen" dit gaat? Ik zie dit in mijn eigen reishistorie en op deze community namelijk zeer regelmatig misgaan dus ik ben benieuwd naar de onderbouwing dat dit slechts "unieke gevallen" zouden zijn waarin NS transacties (veel te) traag verwerkt.


Helaas heb ik hier geen verdere verduidelijking over Olav93. Onze IT afdeling is hier al langer mee bezig maar de exacte werkingen/omstandigheden van deze vertragingen heb ik niet meer informatie over.


Reageer