Een gemiste check-in of check-uit kunt u zelf herstellen. Dat kan bijvoorbeeld via dit formulier, te vinden via deze pagina.
In uw geval hebt u echter geen correctietarief gekregen voor een gemiste check-in of check-uit, maar omdat u bent gecontroleerd in de trein en geen geldige check-in had. Dat is een andere situatie en die kunt u niet zelf herstellen. Zou dat wel kunnen, dan checkte niemand meer in, natuurlijk.
U kunt voor deze situatie het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Wellicht wil hij het correctietarief ongedaan maken en de werkelijke ritprijs in rekening laten brengen.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.