Ik heb op vorige maand 2 uitcheck gemists ingediend van reizen die ik eerder dit jaar heb gemaakt (beiden reizen met EBS, het uitchecken werkte 2x niet). Ik zou beide uitcheck gemists terugkrijgen via de factuur van NS Flex. Ik heb nu 2 facturen ontvangen maar nergens zijn de uitcheck gemists te zien. Weet iemand hoe dit kan? Krijg ik de restitutie nog op de eerstvolgende factuur of kan ik beter de factuur storneren bij de bank?
Bladzijde 1 / 1
De factuur storneren zou ik afraden omdat deze dan in ons systeem als niet betaald wordt geregistreerd. Uiteindelijk kan dit tussenkomst van een incassobureau tot gevolg hebben. Waar heb je de claims ingediend? Als dit bij NS is gebeurd, kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Maar aannemende dat je uitcheckgemist.nl bent geweest, zou ik je willen vragen om de Klantenservice OV-chipkaart te raadplegen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.