beantwoord

vergeten in/uitcheck verdwenen uit reishistorie

  • 9 May 2024
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Hallo, ik ben laatst een aantal keren vergeten om in en uit te checken. Uiteraard moet je een dag wachten voordat je het geld kan terugvragen, maar elke keer waren de meldingen dat ik ben vergeten om in/ui te checken na een dag verdwenen. Elke keer dat ik het geld wou terugvragen waren die meldingen verdwenen uit mijn reishistorie en kon ik het dus niet meer terugvragen. Het geld ben ik nog steeds kwijt.

Kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door Daniel 9 May 2024, 12:07

Bekijk origineel

3 reacties

Als u zo vaak niet in of uitcheckt is voor ons als medereizigers natuurlijk helemaal niet te achterhalen wat er allemaal is misgegaan. Daarvoor moet u bij de klantenservice zijn.

Overigens is er een limiet aan het aantal keren dat u geld terug kunt krijgen bij niet in of uitchecken.

Beste advies: voortaan ook iets beter opletten.

Reputatie 7
Badge +2

Ik denk dat er hier eerder sprake van is dat TS denkt vergeten te zijn uit te checken doordat de reishistorie bij NS zo traag bijwerkt. Er kan soms dagen in de app staan dat je niet uitgecheckt hebt, en als die rit dan volledig verwerkt is verdwijnt die melding inderdaad.

Er is dan niks terug te vragen omdat je simpelweg nooit vergeten bent uit te checken. NS had alleen je reishistorie nog niet bijgewerkt.

Ik denk dat er hier eerder sprake van is dat TS denkt vergeten te zijn uit te checken doordat de reishistorie bij NS zo traag bijwerkt. Er kan soms dagen in de app staan dat je niet uitgecheckt hebt, en als die rit dan volledig verwerkt is verdwijnt die melding inderdaad.

Er is dan niks terug te vragen omdat je simpelweg nooit vergeten bent uit te checken. NS had alleen je reishistorie nog niet bijgewerkt.

Ik denk wel dat dit het is

Reageer