beantwoord

Klacht indienen over een fietsenstalling van de ns

  • 23 February 2023
  • 11 reacties
  • 684 Bekeken

Graag wil ik een klacht indienen over de fietsenstalling van de NS op utrecht centraal jaarbeurszijde per e-mail.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 23 February 2023, 13:33

Bekijk origineel

11 reacties

Goedemiddag maaike_mp en welkom bij de NS Community.

Helaas hebben wij geen mogelijkheid om per e-mail een klacht in te dienen. Je kunt een klacht indienen via onze reguliere Klantenservicekanalen. Op deze pagina kun je meer informatie vinden daarover.

Dit zijn allemaal kanalen waar je niet een schriftelijke klacht kan vastleggen. Schandalig!

Twitter, Facebook en chat gaan allen toch echt via tekst en zijn dus schriftelijke kanalen.

Reputatie 7
Badge +3

Je zou een brief kunnen sturen naar NS hoofdkantoor. Maar of je daar een reactie op krijgt, is de vraag. Ik heb 2 maanden geleden persoonlijk een klachtenbrief afgegeven op het hoofdkantoor en tot op heden geen reactie gehad.

Beste NS,

 

Onderstaande klacht kan niet via Chat beantwoord worden. Hiervoor moet je het algemene klantenservicenummer bellen. Kan ik hem toch op schrift naar de NS sturen en zo ja waarheen?
 

De fietsenstalling op Utrecht centraal vanaf Smakkelaarsveld is bomvol en de lampjes die aangeven hoeveel plekken er zijn komen niet overeen met het werkelijke aantal beschikbare plekken. Je fiets stallen kost op die manier veel teveel tijd. Kunnen jullie zorgen dat de lampjes werken of dat er meer stallingen komen?
 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Renee030 en welkom op de NS Community! 

Je kan het ook zeker via deze weg melden. Ik heb jouw bericht doorgezet naar de juiste afdeling zodat ze dit kunnen oplossen. Bedankt voor het melden!

 

Geen formele klacht maar: in de onbemenste rijwielstalling op Ede Wageningen heeft iemand een scootmobiel neergezet en daarop een camera gemonteerd, die je actief volgt.

Dat is een beetje spooky. Misschien kan iemand daar een keer gaan kijken..?

Reputatie 7
Badge

Heeft u dit gemeld aan de beheerder?

Als ik hier een melding van maak is de scootmobiel waarschijnlijk al weg voordat de melding bij de juiste persoon terecht komt. Je kan dit het beste melden bij het stationspersoneel. 

Klacht over "bewaakte" fietsenstalling in Woerden. Afgelopen maandagochtend 11 maart 2024 mijn elektrische fiets gestald in de bewaakte fietsenstalling in Woerden (met extra slot vastgemaakt aan het fietsenrek). Bewaakt in de zin van een ov-chipkaart en camera's, geen bemensing of betaling. Toen ik eind van de middag terug kwam was mijn fiets weg. Politie doet er niets aan omdat ze geen tijd hebben. Dus camera's hebben geen nut, er wordt niets meegedaan. Het is nog veiliger om je fiets op straat te stallen dan daar. Kan er niet een betere beveiliging komen in de bewaakte selfservice stallingen? Of een veiligere manier om je fiets te stallen in de zin van een extra slot die werkt op je ov-chipkaart oid? Als er niets verandert blijven deze figuren (want mensen zijn het niet) zo hun slag slaan.

Reputatie 7
Badge +1

@YvonneDeVries ik zelf vind dit soort camera bewaakte stallingen meer een soort van plaatsen waar een fietsendief ongestoord zijn gang kan gaan. Er zijn hier al meerdere topics over op deze community. NS doet er helaas zeer weinig mee.

Reageer