beantwoord

onterecht correctietarief

  • 2 augustus 2021
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Beste,

Afgelopen zaterdag ben ik met de trein gereisd van Zwolle naar Rotterdam Alexander. In Zwolle bleek ik per ongeluk bij blauwnet te zijn ingecheckt (verkeerde poortje). Ik had geen idee dat er verschil zat tussen de poortjes.

In de trein heeft een conductrice me alsnog bij de NS hebben ingecheckt (gelijk na het verlaten van het station Zwolle). Bij het uitchecken bij Rotterdam Alexander leek ik ook inderdaad te zijn ingecheckt. De conductrice gaf aan dat ik mezelf late nog wel uit moest checken bij blauwnet (via uitcheckgemist).

Nu krijg ik wel een mail van de ns dat er een correctietarief zal worden afgetrokken van mijn rekening. Dat vind ik erg vreemd en oneerlijk. Want het was echt een misverstand (verkeerde poortje) en de conductrice heeft hier niets over gezegd. Ze gaf alleen aan dat ze me zou inchecken bij de NS. Hopelijk kan iemand mij verder helpen.

Groeten,
Stephan 

icon

Beste antwoord door Tochjo 2 augustus 2021, 12:22

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer