beantwoord

Uitbetaling van toegezegde compensatie

  • 22 February 2023
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Goedendag,

 

Graag check ik bij jullie wanneer ik mijn toegezegde compensatie kan terug verwachten op mijn rekening. In jullie bericht wordt gesproken over terugbetaling binnen 3 weken.
Deze 3 weken zijn inmiddels verstreken.

 

U krijgt dit bedrag binnen 3 weken uitbetaald op de creditcard of bankrekening waarmee u dit ticket heeft betaald.”

 

Het gaat om kenmerknummers:

5207893832

5207893847

 

Bij kenmerken betreft het een compensatie van Euro 23,20 (x2 = euro 46,40)

 

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groeten,

 

Mirjam de Bock

icon

Beste antwoord door Tochjo 22 February 2023, 09:16

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw vragen.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw vragen aan een medewerker van NS te stellen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Overigens bent u niet de eerste die zich hier meldt omdat uitbetaling niet binnen de beloofde drie weken plaatsvindt. De processen bij NS lopen kennelijk niet soepel en te late uitbetaling is bepaald geen uitzondering, helaas.

Reageer