Skip to main content

Hoi,

Zouden er meer alternatieve routes in de planner weergegeven kunnen worden? Telkens als ik vanuit Maastricht naar Zwolle of verder reis mis ik de aansluiting in Den Bosch. Als het spoor niet buiten gebruik is, is via Utrecht even snel, maar deze optie kan ik alleen controleren als ik een via-station invul. Als iets even snel is, zou het dan misschien standaard als optie meegenomen kunnen worden? 

Als het geen advies is vanuit de reisplanner moet je tussendoor uitchecken omdat het duurder uit kan vallen.

Dan zou je dus in Utrecht Centraal uit moeten checken en weer in moeten checken, want anders betaal je te weinig voor je reis 🙃.

Het is dan wel even snel maar het is duurder waarschijnlijk wordt het daarom niet getoond in de reisplanner.

Typisch, in de jaren dat de overstap in Den Bosch niet bestond was via Utrecht de standaard aangegeven route. 

Waar krijg je dit advies overigens te zien? Ik kan het niet terug vinden.

Bij mij geeft ie gewoon een route aan via Utrecht Centraal.

Als het geen advies is vanuit de reisplanner moet je tussendoor uitchecken omdat het duurder uit kan vallen.

Dan zou je dus in Utrecht Centraal uit moeten checken en weer in moeten checken, want anders betaal je te weinig voor je reis 🙃.

Het is dan wel even snel maar het is duurder waarschijnlijk wordt het daarom niet getoond in de reisplanner.

Correctie: de prijs is gelijk, ik krijg geen route via Den Bosch getoond tenzij ik via-station Oss invul.

Ik heb even zitten proberen, kennelijk hangt het af van wat je na Zwolle gaat doen. Ik stap daar over op de vechtdal lijn. Misschien wordt de overstaptiid daar gemaximaliseerd ofzo. 

Reageer