In de app bij aanvragen samenreiskortinh krijg ik de melding je bent niet de kaarthouder. heb Dal voordeel. Ben kaarthouder. waarom de melding?
Bladzijde 1 / 1
Goedenavond Jan0000, Welkom op de NS Community!
Vervelend dat het niet lukt om de Samenreiskortingscode aan te vragen via jouw Mijn NS-account. Waarschijnlijk staat jouw Mijn NS-account niet correct gekoppeld aan het juiste account in ons systeem met jouw abonnement. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X.
Controleer altijd of de persoonlijke gegevens van je OV-chipkaart (zie je account op ov-chipkaart.nl) hetzelfde zijn als de gegevens van je NS-abonnement (zie je MijnNS account).
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.