Wat is er aan de hand met de app? Ik zag een notificatie dat de trein die ik moest hebben "toch wel" ging. Ik kan me voorstellen dat ik een eerdere notificatie dat hij uit zou vallen had gemist, maar toen ik op het perron kwam stond daar op het bord toch dat hij echt niet ging en kwam hij ook niet, terwijl de app nog steeds een reisadvies met die trein opleverde.
Het wordt nog gekker. Bij de details over deze trein (5863) staat dat hij nu nog tussen twee eerdere stations zou zijn maar er wordt geen vertraging vermeld.
En ondertussen staat hij gewoon al op Amsterdam Centraal (nog gehaald met een andere trein van Sloterdijk en een extra overstap op Centraal).
Wat hier exact aan de hand was kan ik je niet vertellen op dit moment Olav93, maar ik zie wel dat de rest van de rit wel verder zoals gepland is gegaan. Excuses voor de verwarring!
Nou, als gepland. We moesten voor Weesp opeens langzamer gaan rijden, riep de machinist die zelf ook niet meer zei te weten om waardoor ik de overstap die ik op Weesp had willen hebben mistte en 13 minuten vertraging heb. En op Weesp stapte ik ook nog bijna onbedoeld in een intercity die daar opeens stopte en pas op het bord verscheen toen hij er al stond. Het is een interessante reis tot nu toe, zal ik maar zeggen. En ik kom er vast wel hoor, daar ging het niet om. Wilde het vooral even laten weten. Dan weten julkie i.i.g. dat hier een probleempje zit waar zeker als het vaker wordt gemeld misschien even naar gekeken moet worden. Het lag i.i.g. niet aan mijn telefoon want op Sloterdijk op het perron stonden meer mensen vertwijfeld heen en weer te kijken tussen hun telefoon die zei dat er een trein kwam en het bord dat zei van niet, die allemaal net als ik na de geplande vertrektijd maar snel naar een andere trein gingen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.