Skip to main content

Een nieuwe update in de app…

Niet alleen worden de centrale stations zonder Centraal erachter getoond, maar ook worden storingen laten zien alsof het om de gehele traject gaat.

De werkzaamheden zijn alleen tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Sloterdijk, maar de titel doet alsof het om het hele traject Amsterdam Centraal - Zaandam/Alkmaar/Enkhuizen gaat. Dat is verwarrend, want er rijden nog treinen tussen Amsterdam Sloterdijk en Zaandam/Alkmaar/Enkhuizen.

Dit maakt het onduidelijk en zorgt voor onnodige verwarring.

Volgende:

Vertraging staat niet meer naast de tijd, maar onder de tijd. Ik trek dit mentaal niet 😂. Ik wil het perfect hebben, de tijden staan nu niet in het midden :(

Maar.... er is ook wat positiefs!

Dit ziet er stukken netter uit. Wat alleen wel jammer is, is dat de stations waar gestopt worden niet meer getoond worden zodra er een bijzonder melding is zoals "Eindigt in Boxtel" en "Treinstel 9469 eindigt hier".

Het gaat om versie 8.12.1 op Android.

Dit was mij ook opgevallen. Je hebt geen flauw idee meer welke tijden nou waarbij horen omdat het niet meer goed is uitgelijnd. Het wordt nog onduidelijker als er slechts bij een paar stations vertraging is. Lijkt mij een foutje in de app. 😅

Wat ik wel een fijne verbetering vind is de melding betreffende de werkzaamheden die nu bovenaan komt te staan ipv bij elke trein een waarschuwing waardoor het vaak onoverzichtelijk werd:

Dank hiervoor...maar is de ‘Bewaarde Trajecten’ functie teruggekomen ? Van Sascha NS hebben we volgens mij niets meer vernomen...

Reageer