beantwoord

Geen sprinters in app?!

  • 11 January 2023
  • 5 reacties
  • 219 Bekeken

In de app DenHaagCS-Utrecht en vv zie ik de sprinters alleen wanneer ik bv goverwelle als tussenstation invul. Is er een optie waarbij er niet gefilterd wordt? Ik vind dit heel storend omdat ik bv bij vertraging of anderszins zelf een reis wil kunnen samenstellen!

icon

Beste antwoord door Tamzin 11 January 2023, 12:33

Bekijk origineel

5 reacties

Klopt, dat komt omdat de planner alleen de snelste  verbindingen toont. In dit geval is er altijd een later vertrekkende IC is die eerder aankomt. 

Om dezelfde reden heb je dat ook tussen bijv. Den Bosch en Utrecht aangezien de sprinters daar in Geldermalsen worden ingehaald door de later vertrekkende IC.

Bij vertraging, bijv. door een uitvallende IC wordt alsnog automatisch het sprinter alternatief getoond.

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt in de planner wel onder Reisopties aanvinken dat je alleen sprinters wilt zien. Maar goed, dan zie je de intercity's dus niet meer 🙂

Ok, thnx!

Ik had het wel fijn gevonden wanneer dit een optie zou zijn 'toon alleen de snelste verbindingen ' of 'alleen intercity's' maar helaas.

zou graag zelf kiezen. door alle opties Sprinter en IC te tonen. bv: als t buiten koud is wil ik graag de eerdere sprinter nemen. nu zie ik of de 1 of de ander, en moet daarvoor van opties wisselen. onnodig ingewikkeld (en betuttelend …)

Badge +3

zou graag zelf kiezen. door alle opties Sprinter en IC te tonen. bv: als t buiten koud is wil ik graag de eerdere sprinter nemen. nu zie ik of de 1 of de ander, en moet daarvoor van opties wisselen. onnodig ingewikkeld (en betuttelend …)

Als je via 9292 (website of app) plant krijg je vaak óók de langzamere sprinter-adviezen, maar pin me daar vooral niet op vast.

Reageer