Skip to main content

Ik heb net online 2 enkele kaartjes gekocht om van deurne naar utrecht te reizen. Nu heb ik perongeluk de datum van vandaag daarop gezet terwijl we morgen willen gaan reizen.

Is dit een probleem? En hoe zou ik dit dan kunnen wijzigen als dat nodig is?

Je kunt online tickets niet meer wijzigen als je eenmaal betaald hebt. Dat staat in die voorwaarden die de meeste mensen aanvinken zonder te lezen. En nee, je kunt niet met een kaartje met de datum van vandaag morgen reizen, of het moet voor 4 uur zijn.

Wat je nu niet moet doen is de kaartjes downloaden. Gezien het tijdstip van bestellen is het reƫel dat er een fout in de datum (die voor betaling getoond wordt!) Is gemaakt gezien dat er zo laat op de avond weinig reismogelijkheden zijn.

Eenmaal gedownload heb je pech, kaartje kan niet ongeldig gemaakt worden. Dus download niet en neem telefonisch via Twitter Facebook of chat contact op met NS klantenservice.


Met een beetje geluk lukt dat 030-515155. Ik zou het proberen. Ze zijn er nu ook. Dit is eigenlijk de enige kans omdat fraude haast niet kan, ook als het gedownload is.


Reageer