Liever met de auto dan met de trein

  • 24 June 2023
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

Wil ik een keer met de trein naar Rotterdam Centraal maar ik weet nu niet hoe ik in Rotterdam Centraal moet komen met de trein.

 

En dat omdat er aan het spoor gewerkt wordt 

 

Lang leven het openbaar vervoer en zo blijven de mensen altijd met de auto gaan.

 

Met de ns rijsplanner kom ik er niet uit met welke openbaar vervoer ik in het centrum van Rotterdam kom.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Waar begint jouw reis en welke dag wil je reizen?

 

Reputatie 7
Badge +3

Vink om te beginnen in “Reisopties” bus, tram en metro uit, je ziet in je reisadvies dan behalve treinen alleen treinvervangend vervoer waar je treinkaartje geldig voor is. Dat zijn bussen ingezet door NS en bepaalde trajecten van de RET Metro. Je mag natuurlijk ook andere bussen gebruiken, maar dan moet je daarvoor apart in en uittchecken en dus betalen.

Op welke trajecten NS bussen rijden en op welk stuk je met je NS vervoersbewijs van de metro gebruik kan maken zie je op dit kaartje. 

https://nieuws.ns.nl/komend-weekend-geen-treinen-op-rotterdam-centraal/

 

Badge +3

Ik wilde eigenlijk @Robert Slaman verwelkomen maar de editor van Gainsight (dit platform) zegt nee, we gaan niet meer qouten of zo. 🤔🙄

Maar welkom dus, en op zich valt er wel om de werkzaamheden heen te plannen met de werkzaamheden (hoewel het druk kan zijn)

Vanaf waar zou je naar Rotterdam willen, en wat is je bestemming/reisdoel in Rotterdam?

Het openbaar vervoer is maar beperkt opengesteld (volg de Reisplanner).

Topic titel is Liever met de auto dan met de trein

Goedkoop (auto) parkeren in Rotterdam is zeker mogelijk, maar hoort eigenlijk niet in dit forum/community thuis.

Tip als je een EV (elektrisch voertuig) hebt: zoek een vrij laadpunt via de daarvoor bedoelde apps en parkeer daar gratis of hooguit tegen ‘laadpaal tijd tarief’ (€ 0,30 per uur of zo, in een woonwijk waar de rest een parkeervergunning nodig heeft). 🤣

Reageer