beantwoord

Meldingen in reisplanner weer uitzetten; hoe?

  • 25 July 2023
  • 9 reacties
  • 422 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Als ik in de NS reisplanner een reis heb geselecteerd en daarna tik op ‘Zet meldingen aan’ krijg ik uiteraard meldingen over die reis. Maar hoe zet ik die meldingen weer uit? Ik zie daarna namelijk geen optie ‘Zet meldingen uit’. Het is heel irritant als je daarna meldingen blijft krijgen terwijl je inmiddels een andere reis maakt. (Ook als ik voor een andere reis de meldingen aanzet, blijf ik meldingen krijgen over die eerste reis. Heel vervelend.)

icon

Beste antwoord door Rory NS 25 July 2023, 10:21

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3

Om hier iets aan toe te voegen: Ik vind het ook enigzins verwarrend dat je wordt gevraagd of je meldingen wilt als je de reis opslaat, maar dan nog eens een aparte knop hebt om (meer?) meldingen aan te zetten. Misschien dat deze twee functies geïntegreerd zouden kunnen worden.

Hallo Sucas en welkom in de NS Community!

 

Goede vraag, momenteel is er nog geen mogelijkheid om meldingen uit te zetten voor reizen in de Reisplanner. Ik ga dit wel als suggestie doorzetten.

@ICMmetje Ik kan me de verwarring voorstellen, ook dit zal ik meenemen in de melding.

Bedankt, Rory, fijn dat ik het weet en dat het niet aan mij ligt dat ik die optie niet kan vinden. 

Het zou heel goed zijn als die optie er wel komt. Als ik onderweg meldingen krijg over 2 reizen - waarvan ik er eentje dus NIET maak, bijvoorbeeld vanwege een onverwachte storing of gewijzigde plannen - is niet duidelijk voor welke reis de melding bedoeld is, dus dit schept veel verwarring. De meldingen uit kunnen zetten is dan geen overbodige luxe. 

 

Badge +3

Dus het helpt niet om de opgeslagen reis te verwijderen voordat je aan een andere begint?

Beste Robert, ik zet alleen de meldingen aan van een bepaalde reis. Ik sla de reis nooit op, dus die kan ik ook niet verwijderen. Toch bedankt voor je reactie.

Wanneer kan dit worden gerealiseerd?!

Ik heb over de ontwikkelingen hiervan verder geen inzage, ben ik bang. :(

Hallo Laura,

Dankjewel voor bericht.

Weet de ICT afdeling dan geen oplossing !??!

Het is hoogst irritant als je je reistijd hebt veranderd ….. je krijgt dan diverse meldingen door elkaar …… 

mvg, dick

Reputatie 2

Onder het knopje bewaard (dat hartje) kun je je meldingen uitzetten.



 

Reageer