Ik ben ingelogd in Mijn NS en wil een kaartje kopen dus klik ik onderaan in het scherm op Reisplanner, ik word doorgesluisd naar de Reisplanner, ,kies een traject, tijd en klik op Aanmelden. Krijg dan een vervolgscherm waarop staat dat ik niet ben ingelogd in Mijn NS en dus geen emailbericht krijg…
Hoe dan?
Bladzijde 1 / 1
Hey peerke57. Welkom bij de NS Community.
De “Treinreis aanmelden” knop staat nog in de planner, maar de knop is niet volledig functioneel meer. We zijn hier van op de hoogte en gaan dit nog aanpassen. Je kunt alsnog een kaartje kopen door op de knop “Koop Kaartje” te drukken in de planner.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.