Hoi Arno!
Dat klinkt inderdaad als een bug en je hebt zo te lezen eigenlijk alles al gedaan wat wij je kunnen adviseren. Echter heb ik zelf onvoldoende technische kennis om hier verder nog wat mee te kunnen, hoe graag ik dat ook zou willen. Ik wil je daarom adviseren om het antwoord van de collega's van de app toch even af te wachten. Zij zijn de experts en kunnen de nodige informatie uitvragen om het probleem te kunnen reproduceren en oplossen.
Wat je kunt doen is je telefoon via USB aansluiten op een pc en kiezen voor Bestandsoverdracht.
In de map \Interne gedeelde opslag\Android\data\nl.ns.android.activity\files zullen wel ergens je opgeslagen reizen staan. Desnoods de NS app verwijderen, die hele map wissen en de app opnieuw installeren.
Info uit een ouder topic
@Robert B , ik heb de hele map van \Interne gedeelde opslag\Android\data\nl.ns.android.activity\ verwijderd, NS cache verwijderd, NS opslag verwijderd, NS app verwijderd en NS app opnieuw geïnstalleerd. Het probleem blijft hetzelfde. De oude reisadviezen staan nog erin. Ik heb deze oude reisadviezen proberen verwijderen, maar ze blijven nog staan. Hoe wordt het dan opgelost?
@Robert B , ik heb de hele map van \Interne gedeelde opslag\Android\data\nl.ns.android.activity\ verwijderd, NS cache verwijderd, NS opslag verwijderd, NS app verwijderd en NS app opnieuw geïnstalleerd. Het probleem blijft hetzelfde. De oude reisadviezen staan nog erin. Ik heb deze oude reisadviezen proberen verwijderen, maar ze blijven nog staan. Hoe wordt het dan opgelost?
Raarrr.. want dat zou betekenen dat er dingen in je account worden opgeslagen i.p.v. lokaal op je apparaat. Meld het vooral bij de ontwikkelaars, mijn ervaring is dat ze vrij snel reageren (hooguit enkele dagen).
Maar als dat zo zou zijn is het nieuw (en op zich best welkom, maar dan moet het wel werken natuurlijk). Bovendien zou de app je daarover moeten informeren (je gegevens elders opslaan).
Goedemorgen,
ik probeer oude reisadviezen die opgeslagen zijn onder bewaard te verwijderen. Dan komt er een ! Met gevaren driehoek Te staan en laden mislukt probeer opnieuw. Dan
verder gebeurt er niets na opnieuw geprobeerd te hebben. Wat is de oplossing?
Ik heb nu precies hetzelfde probleem.
Ik lees hier nog geen oplossing.
Ytzen
Ik heb precies hetzelfde probleem nu al ongeveer een week. Moet telkens via de ns website mijn reis plannen ipv de ns app. Wat kan ik doen?