Skip to main content
beantwoord

ns treinticket tweemaal betaald en geen e ticket ontvangen

  • 13 May 2024
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Vandaag een enkele reis geboekt en problemen tijdends de bestelling gehad. er wordt gezegd dat betaling niet gelukt was, dus ik deed het opnieuw. De aankoop is niet bevestigd, ik heb geen eticket ontvangen maar de bedrag is twee keer afgeschreven van mijn bankrekening. Het retourticket is meteen gelukt. Als ik nu nog een keer die heenreis boek, om een ticket te ontvangen, heb ik die 3x betaald. Herkent het systeem van de NS boekingsite dat die aankoop niet doorging en stoort nu automatisch mijn geld terug??

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Kathrin,

Ik ben bang dat je dat niet automatisch terugkrijgt. Je kunt het beste even contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.

Reageer