Vandaag een enkele reis geboekt en problemen tijdends de bestelling gehad. er wordt gezegd dat betaling niet gelukt was, dus ik deed het opnieuw. De aankoop is niet bevestigd, ik heb geen eticket ontvangen maar de bedrag is twee keer afgeschreven van mijn bankrekening. Het retourticket is meteen gelukt. Als ik nu nog een keer die heenreis boek, om een ticket te ontvangen, heb ik die 3x betaald. Herkent het systeem van de NS boekingsite dat die aankoop niet doorging en stoort nu automatisch mijn geld terug??
Bladzijde 1 / 1
Hoi Kathrin,
Ik ben bang dat je dat niet automatisch terugkrijgt. Je kunt het beste even contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.