Skip to main content

Ik zag deze tweet net op X voorbijkomen. Het zou mij eigenlijk moeten verbazen, helaas doet het dat mij inmiddels niet meer.

 

 

Helaas gaat hier inderdaad wat mis. Onze IT afdeling is hard aan het werk om dit weer in de app store terug te krijgen. Zodra ik een update heb post ik het goede nieuws! 

Update: Alles lijkt weer naar behoren te werken en de app staat weer beschikbaar. 


Je moet wel iets heel geks doen wil je de app verwijderen van de store... en niet iedereen kan dit (geen rechten ervoor, lijkt mij) dus dit is wel een enorme blunder van iemand aan de hoge top 😂.


Is er iemand iets te fanatiek geweest op de hackathon afgelopen zaterdag?  🤣

https://raildagen.nl/locatie/kijkje-nemen-in-de-wereld-van-hackers/


Je moet wel iets heel geks doen wil je de app verwijderen van de store... en niet iedereen kan dit (geen rechten ervoor, lijkt mij) dus dit is wel een enorme blunder van iemand aan de hoge top 😂.

Haha de mensen aan de “hoge” top hebben deze rechten niet. Alleen de developers, de echte werkers 😜


Je moet wel iets heel geks doen wil je de app verwijderen van de store... en niet iedereen kan dit (geen rechten ervoor, lijkt mij) dus dit is wel een enorme blunder van iemand aan de hoge top 😂.

Haha de mensen aan de “hoge” top hebben deze rechten niet. Alleen de developers, de echte werkers 😜

Ja, de hoge top van de developers, Lead Developers dus neem ik aan. Het ligt eraan hoe de rolverdeling binnen het team ligt natuurlijk, iemand heeft in iedergeval een grote blunder gemaakt.


Reageer