beantwoord

Reisplanner geeft niet alle mogelijkheden

  • 6 March 2024
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Bij station Ede-Wageningen zijn laatst werkzaakheden geweest.

Sinds deze voorbij zijn, en de app dus weer als vanouds zou ingedeeld moeten zijn (de dienstregeling is niet aangepast) geeft de app niet meer alle reisopties neer. Als alleen het traject van Ede-Wageningen-Utrecht Centraal ingevuld wordt, geeft de app wel de intercity als optie. Maar als ik een tram/bushalte in wageningen en utrecht intyp, is de intercity geen optie meer en geeft de reisplanner alleen nog de sprinter of de busreis weer. Dit terwijl de andere optie (intercity) een vergelijkbare reistijd heeft.

icon

Beste antwoord door Daniel 6 March 2024, 18:21

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +2

Zie ook hier:

https://community.ns.nl/dienstregeling-59/fout-reisadvies-84873

Kort samengevat: het gaat mis omdat NS om een of andere reden liefst 9 minuten looptijd rekent van het busstation naar treinstation Ede-Wageningen. De overstap uit de bus uit Wageningen op de IC is 6 minuten, dus die verschijnt daardoor niet.

9292 gaat dit wel goed in omdat die een realistischer 3 minuten looptijd rekenen.

Reageer