beantwoord

Storing niet zichtbaar in NS reisplanner - Station Sloterdijk

  • 30 August 2023
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik neem standaard de sprinter van 18.11 vanuit Amsterdam Sloterdijk naar Woerden. Hierdoor hoef ik niet over te stappen op Utrecht Centraal. Bij vertraging of drukte haal ik namelijk de overstap niet.

​​​​GIsteren en vandaag werd op de stationsschermen van Sloterdijk weergegeven dat de treinen van 18.11 niet meer rijden door een eerdere vertraging of eerdere storing. 

Hoe komt het dat de NSplanner niet was geupdate? Je zou denken dat eerdere storingen en vertraging geen last-minute issues zijn die niet op de planner kunnen worden weergegeven. 

icon

Beste antwoord door Daniël NS 30 August 2023, 19:13

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6

Hey yhlo. Welkom bij de NS Community.

Dit is inderdaad wat raar, dit zou in de planner zichtbaar moeten zijn. Ik heb in dit geval een melding doorgezet over dit incident om dit na te laten kijken en in de toekomst te voorkomen. Bedankt voor het doorgeven! 

Reageer