Traject melding

  • 18 September 2018
  • 69 reacties
  • 4924 Bekeken


Toon eerste bericht

69 reacties

Update: Ik heb begrepen dat er enige aanpassingen zijn gemaakt die het een en ander zouden moeten oplossen bij opgeslagen reizen. Mocht je nog problemen ervaren dan is het verstandig om opgeslagen trajecten eerst te verwijderen en vervolgens opnieuw toe te voegen.
Ik ga ervan uit dat we al voldoende informatie hebben voor het onderzoek, maar dat het gewoon erg lastig is om een oplossing te vinden. Ik zal je voorstel in ieder geval doorgeven, bedankt! 🙂
Reputatie 7
Badge
Dat is in ieder geval meer dan niets. Lukt het al om een scenario te reproduceren waarin het niet werkt? Zo nodig geef ik anders graag aanvullende informatie over mijn toestel, gebruik en instellingen van de app etc. (waarmee het bij mij dus niet werkt).
Update: Helaas heb ik nog steeds niets nieuws te vermelden. Er wordt nog steeds hard gewerkt aan een oplossing. Bij sommige reizigers werkt de melding wel, bij anderen niet. 😕
Op de app heb ik al langere tijd mijn traject ingegeven met meldingen op mijn reisdagen. De meldingen gelden zowel voor de heen- als terugreis. Ik heb echter nog nooit een melding mogen ontvangen.

Hebben hier meer mensen kast van.

Groet G.J.


Ik merk ook dat ik op mijn opgeslagen traject geen meldingen krijg. Net nog mijn instellingen bekeken en alle pushmeldingen toestemming staan aan. Zou het alleen kunnen als je een vaste reis opslaat? (Qua tijd en dag)

Badge +3
Tja.. https://twitter.com/Cynthiaaahol/status/1117413054638174208

Ik merk als ik een reis opsla en van te voren een seintje wil.. Het niet krijg ..

Ik zie dit soort dingen dagelijks voorbij komen (waarom werkt het niet?) dus misschien beter stoppen met die optie totdat het wél werkt?

Net als stoppen met SMS meldingen (dat gewoon aangekondigd was). Beter dan een dooie mus en mensen blijven verwijzen naar de feedback optie in de NS app.
Ik heb van TheoSu begrepen dat er nog steeds gewerkt wordt aan een oplossing voor dit probleem. Zoals Miriam al eerder heeft aangegeven is het echter een vrij complex probleem waar dus ook vrij veel tijd in gaat zitten. Ik heb begrepen dat er in ieder geval nog een maand nodig is om meer informatie te kunnen geven over de voortgang. Helaas kan ik het niet mooier maken. Ik zal tegen die tijd in ieder geval een update geven.
Ik ben bang dat mijn collega Miriam weinig mee zal kunnen aangeven gezien ze helaas niet meer als Moderator actief is. TheoSu is werkzaam als een ontwikkelaar van de app en was ook een van de contactpersonen waar Miriam mee contact had. Vandaar dat Miriam hem ook getagged heeft. Ik heb TheoSu een berichtje gestuurd met de vraag of er al iets meer bekend is over dit probleem.
Reputatie 7
Badge
@Miriam NS is er al zicht op een oplossing? Een half jaar zou toch wel genoeg moeten zijn omeen bugje in een Android app te verhelpen, zou ik zeggen. Ik begin bijna te geloven dat deze functie stiekem nooit bestaan heeft en er alleen een scherm is om notificaties in te stellen waar vervolgens niets mee gebeurt...
@TheoSu Kun jij hier misschien iets meer over vertellen?
Vervelend dat jij hier ook hinder van hebt lphartley.
Ik heb hier helaas nog geen verder informatie over ontvangen, maar zal het jullie laten weten zodra ik meer weet.
Ik heb dit probleem ook, al ruim een jaar. Meerdere malen gemeld, nooit wat mee gebeurd. Het valt me op dat er binnen de NS app en Mijn NS vaak nieuwe functies uitgerold worden, maar dat de bestaande functionaliteit erg slecht werkt of veel foutmeldingen geeft. Ik denk echt dat het beter is om ervoor te zorgen dat de bestaande functionaliteit goed werkt voordat je overgaat tot nieuwe functionaliteit toevoegen.
Inmiddels loopt dit topic al een behoorlijke tijd en heb ik bericht ontvangen dat er meer tijd nodig is om dit probleem in de app op te lossen. Zodra er meer duidelijk is ontvang ik bericht van de ontwikkelaars. Ik zal dit topic niet meer wekelijks updaten, maar zodra ik meer weet jullie ook op de hoogte stellen. Excuses!
Ik heb helaas nog geen terugkoppeling, maar wel een reminder verzonden.
Reputatie 7
Badge
Ik heb reactie ontvangen dat er naar gekeken wordt en dat ik nog een terugkoppeling ontvang. Het is onder de aandacht.
Dan zit er in ieder geval vooruitgang in. We wachten af.
Ik heb reactie ontvangen dat er naar gekeken wordt en dat ik nog een terugkoppeling ontvang. Het is onder de aandacht.
Bedankt Olav93. Ik wou dat ik ander nieuws kon brengen, maar helaas heb ik nog geen terugkoppeling ontvangen. Excuses.
Reputatie 7
Badge
Update: Ik heb inmiddels een ander contactpersoon. Hopelijk geeft dat meer resultaat.

Je inzet verdient in ieder geval een compliment @Miriam NS. Ik ben de laatste dagen een beetje aan het zeuren op wat ik vind dat er niet goed gaat, dus dat mag ook wel eens gezegd worden.
Update: Ik heb inmiddels een ander contactpersoon. Hopelijk geeft dat meer resultaat.
Update: Een tweede reminder is deur uit.
Update: Ik heb sinds vorige week nog geen reactie ontvangen en zal nogmaals een reminder sturen.
Inmiddels heb ik een nieuw contactpersoon en hoop ik snel meer te weten.
Ik zal het meenemen Bas17. Vooralsnog heb ik helaas geen extra informatie.
Overigens krijg ik wel notificaties als ik bij een storing de knop "houd mij op de hoogte" aanzet.
Maar die trajectmeldingen willen echt niet...
Hier idem. Nog nooit notificaties gehad van vertragingen van ingestelde trajecten. Ik heb een Samsung S5 met Android 6. De app heeft alle permissies en is uitgezonderd van energiebesparing. Het zou fijn zijn als dit opgelost kan worden.

Reageer