Traject melding

  • 18 September 2018
  • 62 reacties
  • 4125 Bekeken


Toon eerste bericht

62 reacties

Reputatie 5
Dan houden we dit in ieder geval in de gaten!
Reputatie 6
Ik vrees dat ik weinig interessants kan melden. Sinds de melding die ik hierboven noemde, heb ik geen dergelijke, onverwachte meldingen meer gezien. Of de kloppende meldingen het inmiddels doen, kan ik ook niet zeggen. Ik heb ze niet gezien, maar heb volgens mij ook niet meer dan hooguit een minuut vertraging gehad, dus er is ook geen moment meer geweest dat ik een melding verwacht had.
Reputatie 5
Hoe is het de laatste tijd gegaan qua meldingen, Olav?
Reputatie 5
Dat hoort natuurlijk al helemaal niet! Dit ga ik dan ook aankaarten.
Reputatie 6
Vandaag heb ik voor het eerst een melding m.b.t. vertraging ontvangen vanuit de app. Nu komt het... dit was niet in de buurt van de vertrektijd van mijn ingestelde reis en de wonderlijke melding was dat mijn trein een vertraging had van welgeteld 0 minuten. Ik weet niet wat er allemaal mis gaat met deze meldingen, maar van het resultaat lijkt helaas weinig te kloppen.
Reputatie 5
Ik heb helaas nog geen nieuws mogen vernemen! Zodra dit wel gebeurt, meld ik dat hier.
Reputatie 5
Ik zal hier eens achteraan gaan, Olav93! Als ik meer weet kom ik in dit topic terug.
Reputatie 6
Ik draai de laatste versie van de app uit de Google Play Store, @Miriam NS. Die is van 5 september. Tot op heden heb ik nog nooit een melding gezien, behalve toen ik ook een 'seintje x minuten voor vertrek' aan had staan. Dat deed het wel gewoon.
Hallo Olav93, vervelend dat dit niet lukt. Je hebt ook de meest recente versie van de app neem ik aan? Hoe is de situatie op dit moment?

@G.J. Zou je aan willen geven of de instelling bij jou wel correct staan?
Reputatie 6
Dat is bij mij in ieder geval niet het probleem, @Ben NS. Hierbij screenshots van de instelling die ik in ieder geval al na heb gelopen.

Uiteraard is het mogelijk dat dit wel het probleem is bij @G.J., maar bij mij is het dat met hetzelfde probleem dus niet.

Reputatie 5
Hallo G.J., en welkom bij de NS Community!

Heb je vanuit de instellingen van je telefoon zelf ook de app toestemming gegeven dat de Reisplanner Xtra-app meldingen weer mag geven?
Reputatie 6
Ja, ik ontvang ook nooit meldingen, zelfs niet als mijn trein niet vertraagd is, maar ├╝berhaupt niet rijd. Ik heb dat ook lang geleden al eens gemeld via de app, maar kreeg toen alleen een automatische reactie die niet de indruk gaf dat er echt naar mijn melding gekeken was of ging worden. Opgelost is dit probleem sowieso nog niet; ik zit op dit moment in een latere trein dan gepland omdat ik door vertraging een overstap heb gemist, waarvan ik geen melding heb gekregen terwijl ik echt meldingen bij vertraging aan heb staan voor deze reis.

Reageer