Bij de selectie van een enkele reis wordt weliswaar verwezen naar “bestel treinkaartje”, maar die informatie is beperkt. Misschien (in kleine letters) toevoegen: enkele reis, dagretour, 1e klas, 2e klas.
Dat zijn namelijk de mogelijkheden die (nu) schuilgaan onder “bestel treinkaartje”.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Peter en welkom bij de NS Community.
Vanaf welke pagina bestel je een e-ticket en waar zou je dus graag een verandering zien? Doe je dit vanuit onze reisplanner, of via een andere pagina op onze website of in de app?
Die knop in de reisplanner (website of app) verwijst toch gewoon door naar https://www.ns.nl/kaartjes waarbij datum en traject al ingevuld zijn voor het getoonde reisadvies?
En zie daar al je opties (enkel/retour, 1e/2e klas, kinderen 4-11 jaar)
Maar je bedoelt dat je eigenlijk hier al wilt zien dat de opties voor kaartje(s) kopen niet beperkt zijn tot een enkele reis 2e klas voltarief? Die prijs is slechts een voorbeeldje van het ticket. Tickets met korting zijn niet te koop, tenzij het om PrijsTijd Deal gaat.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.