beantwoord

voor- en navervoer in reisplanner

  • 23 August 2023
  • 3 reacties
  • 150 Bekeken

ik kan dit topic niet vinden, maar las wel dat NS nauwelijks meeleest in deze community, dus ik vraag me af of mijn bijdragen zin hebben. Maar je weet het niet.

In de reisplanner kan ik als voor- en navervoer kiezen voor fiets. Maar de reisplanner laat mij toch lopen. Is dat een bug of een zinloze optie die leuk lijkt voor de bühne?

 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 24 August 2023, 18:20

Bekijk origineel

3 reacties

Alle berichten die op de community binnenkomen worden door oNS gelezen. Deze optie werkt zo te zien nog niet optimaal. Als je een deelscooter invult dan zie ik namelijk wel een indicatie verschijnen anders dan lopen. Ik zal je signaal doorgeven dat deze voor de fiets voor dit station nog niet werkt. Hopelijk kan dit snel verholpen worden. Bedankt voor je bijdrage, dat waarderen wij enorm!

Badge +3

Vreemd inderdaad, ik krijg bij fiets als natransport 8 minuten fietsen vanaf Hilversum, en bij OV-fiets wordt het 13 minuten met een OV-fiets vanaf Hilversum Sportpark.

Dit via de planner op de website (zonder huisnummer Kamerlingh Onnesweg). Met een OV-fiets vanaf Hilversum kan blijkbaar ook maar heeft dezelfde aankomsttijd en dat advies zie ik wel maar kan het niet aanklikken.

Plan ik de reis opnieuw met fiets, dan laat hij me ook 18 minuten lopen vanaf Hilversum.

Badge +3

Het lijkt opgelost, krijg nu 8 minuten fietsen of 18 minuten lopen vanaf Hilversum.

Bij OV-fiets 9 minuten vanaf Hilversum (met trein via Amersfoort, waarom dan 🤔) of 13 minuten vanaf Hilversum Sportpark.

Reageer