Enige maanden geleden (zomer 2023) had ik een ns-app op mijn telefoon staan die nagenoeg perfect was.
ik vond de onderstaande punten erg goed..
1 de app reageerde snel
2 de app liet geen overbodige informatie zien
3 de app liet alleen treinen zien
Helaas is de app aangepast en zijn al deze punten achteruitgegaan.
@1 Ik moet vaak meer dan 5 seconden wachten als ik een station selecteer. (waarom is dit expres traag gemaakt ? )
@2 ik krijg de velden “lopen” en “fietsen” te zien ( ik kan ook “openbaarvervoer” en “auto” selecteren ) {nog nooit gebruikt - ik weet na 3 jaar wel dat het 12 minuten fietsen naar het station is}
@3 ik zie ook veel bussen.
Gelukkig is punt 3 nu uit te zetten ( wat eigenlijk vreemd is, want van een NS app verwacht info over de NS, niet over de stadsbus. De bussen zouden dus default uit moeten staan {mocht er iemand toch een app willen maken voor alle openbaar vervoer in NL, stel ik voor deze de naam 9292 te geven } )
punt 1 en 2 blijven een achteruitgang t.o.v. de situatie 6 maanden geleden.
Samenvattenend: Kan ik mijn oude app van 6 maanden geleden terug krijgen. Misschien het het een idee om alle extra optie in een nieuwe app te zetten ( b.v. NS-extra )