De reisplanner in de NS app geeft hele andere info dan de reisplanner op de NS website. Hoe kan dat? Gaat vooral mis met de minimale overstaptijd op Utrecht CS, lijkt het: in de app worden normale aansluitingen niet getoond (pas vanaf 25+ min overstaptijd), terwijl de planner op de site de normaal haalbare overstapmogelijkheden (bv 10 min) gewoon geeft.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Tjirk,
Heeft u in de app toevallig onder ‘Opties’ aangegeven dat u extra overstaptijd wil? Dat is de enige verklaring die ik zo kan bedenken. Anders ben ik heel benieuwd welke reis u probeert te plannen, dan kunnen we even meekijken en -denken.
Bedankt mrfreeze. Die optie nooit gezien, laat staan (bewust) ingeschakeld, maar inderdaad stond het schuifje op maximaal extra overstaptijd. Nu teruggezet en reisplanner lijkt weer normaal te functioneren!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.