De nieuwe dienstregeling zou juist veel nieuwe treinen opleveren, maar bij het bekijken van de reisplanner zag ik de trein van 06.19 Nijmegen Lent naar Arnhem Centraal er niet meer tussen staan. Ook een trein later lijkt gecanceld. Is dit juist of was de reisplanner gewoon nog niet geactualiseerd en kan ik na 15 december gewoon deze trein blijven nemen?
Zo te zien is die trein er tussenuit gehaald. 4 treinen per uur van een sprinterstation is wel behoorlijk luxe tov de rest van Nederland eerlijk gezegd. Dus nog meer treinen zal zeker niet gebeuren. Ik heb wat willekeurige data ingevoerd en zie inderdaad geen trein om 06:20 uur. Het zou kunnen dat dit een fout is omdat voor de rest wel een kwartiersdienst wordt aangehouden maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet. Onderstaand is van 7 januari 2025.
In de vroege ochtend zijn er vaak andere tijden omdat de dienstregeling opgestart moet worden, daarom kan het zijn dat de trein van 06:19 er niet tussen staat, maar :19 er wel in hoort te staan.
Het kan best zijn omdat er nog een trein om 00:06 rijdt?
Tussen Arnhem en Nijmegen is in beide richtingen een vroege trein geschrapt. Het betreft hier sprinters van de dienst Arnhem-Den Bosch v.v. De eerste sprinter uit Den Bosch keert straks kort in Nijmegen.
De reden kan van alles zijn: onderbezetting, personeel, materieelomloop, etc.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.