Zie ander topic van
@ moderator: aub mijn profiel verwijderen
Zie ander topic van
@ moderator: aub mijn profiel verwijderen
'T is inmiddels duidelijk dat er geen verandering meer zal komen in waar de proef gedaan wordt, maar wellicht komt er wel verandering in hoe de proef gedaan wordt. Al heb ik er een hard hoofd in.
Dan wordt de proef dus gedaan op 1 spoor, en kunnen er gewoon nog passagierstreinen rijden op het andere spoor.
Er komt in iedergeval een onderzoek :)
Ik verwacht niet dat een enkelsporig proefbedrijf zinvol zal zijn. Vanwege alle veiligheidseisen van tegenwoordig moet tijdens de ombouw de baan toch tweesporig dicht. Dus netto heb je dan misschien een paar weken profijt tegen enorm veel meer kosten en gedoe.
Het is natuurlijk ook een stuk storingsgevoeliger en het zal waarschijnlijk nog meer werk kosten dan nodig.
Het is fijn dat het onderzoek er komt, maar ik denk dat ik het antwoord eigenlijk toch al weet...
'T is inmiddels duidelijk dat er geen verandering meer zal komen in waar de proef gedaan wordt, maar wellicht komt er wel verandering in hoe de proef gedaan wordt. Al heb ik er een hard hoofd in.
Dan wordt de proef dus gedaan op 1 spoor, en kunnen er gewoon nog passagierstreinen rijden op het andere spoor.
Er komt in iedergeval een onderzoek :)
De extremistisch veiligheidsmaffia bij I&M en ProRail zal dit met alle geweld tegenwerken.
De extremistisch veiligheidsmaffia bij I&M en ProRail zal dit met alle geweld tegenwerken.
Tja zo zou je het (ongenuanceerd) kunnen verwoorden...
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.