beantwoord

Alle treinen tussen Amsterdam en Utrecht geschrapt

  • 5 April 2022
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

Reputatie 2

Ik zou graag naar Utrecht reizen, maar NS heeft zonder enige berichtgeving besloten om alle treinen van Amsterdam naar Utrecht te schrappen. Waar kan ik mij melden voor vervangend vervoer?

 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 5 April 2022, 11:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Ik heb telefonisch contact gehad met een zeer vriendelijke en beleefde medewerkster van de NS-klantenservice. Na drie keer in de wacht te hebben gestaan heb ik begrepen dat Prorail/NS last minute besloten hebben alle treinen van Amsterdam naar Utrecht te schrappen en vervangend busvervoer te organiseren.

Om alle criticasters voor te zijn. Laten we dankbaar dat men het een dag voor elkaar heeft gekregen om treinen van Amsterdam naar Utrecht te laten rijden. Er had ook nooit meer iets kunnen rijden. En ja er is pas ruimschoots na het schrappen gecommuniceerd, maar de informatie is nu tenminste up to da....oh nee...de borden helpen niemand verder.

Bedankt NS voor (de) vriendelijk(st)e medewerkers, maar helaas weer geen treinvervoer en uiteraard geen vertrekinformatie.

 

Reputatie 2

Busvervoer verloopt probleemloos: POUW staat voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Wel forse vertraging, maar daar kan POUW natuurlijk ook weinig aan doen.

 

 

 

 

 

Goedemorgen sdewit en welkom bij de NS Community!

Het is spijtig om te lezen dat deze treinen afgelopen nacht zijn geschrapt, het enige wat ik zo snel kan terugvinden is dat dit zou zijn geweest in verband met herstelwerkzaamheden, maar wat er precies gaande was vind ik niet duidelijk. Ik zie aan de tijdstippen dat het inderdaad even heeft geduurd, maar wel fijn dat er nog vervangend vervoer mogelijk was. Bedankt voor het compliment over onze medewerkers!

Reageer