beantwoord

Altijd vertraging op hetzelfde traject

  • 29 December 2023
  • 2 reacties
  • 165 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Ik reis elke dag hetzelfde traject. Tussen 8 en 9 uur ‘s-ochtends neem ik de trein van Goes naar Vlissingen. Echter is er echt 9 van de 10 keer ± 5 a 10 minuten vertraging waardoor veel scholieren of mensen die naar hun werk moeten, de aansluiting van de bus of ander OV missen. 
 

Hoe kan dit elke ochtend het geval zijn? Ik snap het oprecht niet, dit zorgt voor zo veel irritatie. 

icon

Beste antwoord door Tochjo 29 December 2023, 09:27

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Ik heb een zevental ritten bekeken van vorige week (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7) en zie dat de vertraging in Zeeland ontstaat. Dat zal dan vermoedelijk komen door de snelheidsbeperkingen die momenteel van kracht zijn als gevolg van spoorverzakkingen.

Als u regelmatig dit traject reist, dan zult u daar de afgelopen maand ongetwijfeld een en ander van hebben meegekregen. Inmiddels is een deel van de verzakkingen hersteld, waardoor alle treinen weer kunnen rijden, maar ze kunnen nog niet overal op volle snelheid rijden. Dat leidt dus tot vertragingen. Ik verwacht dat de problemen zijn opgelost zodra alle verzakkingen in januari hersteld zijn.

Reputatie 6

Er zijn nog snelheidsbeperkingen op een gedeelte tussen Krabbendijke en Kruiningen-Yerseke en bij Kapelle-Biezelinge door het verzakte spoor en daarom rijden de treinen nog met vertraging. 

Reageer