dagelijkse vertraging

  • 27 December 2022
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Voor de zoveelste keer vertraging!!!
Het meest vervelende is dat dit al maanden duurt en het lamlendige van het NS personeel.
Prijs kwaliteit is ver te zoeken.
Het enige waar ze snel mee zijn is staken. Dan wel pittig en gedreven!
 


2 reacties

Reputatie 4

Heeft u misschien wat reisgegevens (traject, treinnummers, e.d.) voor ons, zodat we weten waarover het gaat?

Een conducteur raadde mij onlangs aan (toen ik bij 4 uit 6 ritten tussen Utrecht CS en 't Harde meer dan 20 minuten vertraging had) om een mail te sturen naar de Klantenservice. Vaak wordt er dan, aldus de betreffende conducteur, een passende oplossing gevonden. (Overigens nog geen respons...)

Reputatie 7
Badge +4

Er lopen al diverse topics over dit onderwerp. Dat u uw frustratie even kwijt wilt is begrijpelijk. Deze topics geven over het algemeen een goed inzicht in deze kwestie.

Staken is gewoon een recht als men er bij onderhandelingen niet uitkomt. Het resultaat heeft een maatschappelijke impact gehad en daarnaast is er een trend gezet. Ik ben ook niet blij als de treinen daardoor niet rijden, fact of life, maar ik gun iedereen ook een fatsoenlijk salaris. 

De huidige aanpak biedt geen echte oplossing voor de problemen, maar NS zit ook in een moeilijke positie. NS heeft voor deze aanpak gekozen en daar moeten we het mee doen.

Ik zou als ik u was die topics er nog eens op na lezen.

Reageer