De lijn Arnhem Centraal Dordrecht | NS Community
beantwoord

De lijn Arnhem Centraal Dordrecht

  • 20 December 2022
  • 6 reacties
  • 174 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Ik reis op het traject Ravenstein Breda Dordrecht met de sprinter. Afgelopen vrijdag 16 januari om 8.04 +25 minuten en vandaag dinsdag 20 januari dezelfde tijd helemaal geen trein. Punctualiteitscore is 70%. Dat is toch heel erg slecht.

icon

Beste antwoord door Tamzin 20 December 2022, 19:44

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi SWAGE

Daar noem je inderdaad een reis. Deze trein heeft wel heel vaak te maken met vertraging zeg! Ik kan zo niet achterhalen waar het aan ligt, maar daar is zeker ruimte voor verbetering. Ik heb je bericht over deze reis doorgezet! Hopelijk kan dit al snel verbeterd worden.

Ik reis op het traject Ravenstein Breda Dordrecht met de sprinter. Afgelopen vrijdag 16 januari om 8.04 +25 minuten en vandaag dinsdag 20 januari dezelfde tijd helemaal geen trein. Punctualiteitscore is 70%. Dat is toch heel erg slecht.

Even nagezocht op treinposities.nl. In beide gevallen wegens logistieke beperkingen ofwel geen personeel.

Ja, dus, Het resultaat is geen trein.

Het is toch zuur dat een sprinter Arnhem/Dordrech het station Ravenstein voorbijsprint.

Het is toch zuur dat een sprinter Arnhem/Dordrech het station Ravenstein voorbijsprint.

Bij vertraging gebeurt het op deze lijn om de haverklap dat er stations worden overgeslagen.

Idem dito rijdt de trein soms leeg.als er wel een machinist maar geen conducteur is (dan heeft stoppen ook weinig zin).

Ja, dus, Het resultaat is geen trein.

En dat zal vrees ik niet de laatste keer zijn.

Reageer