Denken jullie dat zo een traject waardevol is voor reizigers?

  • 23 February 2024
  • 28 reacties
  • 584 Bekeken

Reputatie 1

Denken jullie dat zo een traject: Arnhem-Ede-Veenendaal-Utrecht-Amersfoort-Harderwijk-Zwolle-Assen-Groningen, waardevol is? 


28 reacties

Badge +3

Bij werkzaamheden zijn inderdaad soms bijzonder routes. Als normale route is vanaf Arnhem via Utrecht naar Zwolle natuurlijk volkomen onzinnig, nog los van Harderwijk als IC station of het drukke spoornet. 

Ja hee, waarom stond Harderwijlk ook alweer op de kaart?

https://community.ns.nl/search/activity/topics?userid=131336

Dolfinarium telt niet (meer), en Biddinghuizen/Dronten ook niet.

Daar komen festivals of asielzoekers⁉ Geen mening, want het is niet in mijn achtertuin 🤣

Harderwijk verdient (mijn mening) wel een kerncentrale en aansluiting op de hoogspanningslijn (die er al is, win-win!)

En dan moeten daar veel werknemers heen (en terug), dus voillà een intercity stop! 🙄

Reputatie 5

Oh, NS heeft het over een snelle trein, dus daar past Intercity het best bij.

Reputatie 5

Bij werkzaamheden zijn inderdaad soms bijzonder routes. Als normale route is vanaf Arnhem via Utrecht naar Zwolle natuurlijk volkomen onzinnig, nog los van Harderwijk als IC station of het drukke spoornet. 

Ja hee, waarom stond Harderwijlk ook alweer op de kaart?

https://community.ns.nl/search/activity/topics?userid=131336

Dolfinarium telt niet (meer), en Biddinghuizen/Dronten ook niet.

Daar komen festivals of asielzoekers⁉ Geen mening, want het is niet in mijn achtertuin 🤣

Harderwijk verdient (mijn mening) wel een kerncentrale en aansluiting op de hoogspanningslijn (die er al is, win-win!)

En dan moeten daar veel werknemers heen (en terug), dus voillà een intercity stop! 🙄

Dan meteen ook een luchthaven, een waterpark en een mooi strand? En meteen ook een F-35 fabriek, samen met een dronefabriek? Of toch nog een kanaal graven en de grootste haven ter wereld in Harderwijk bouwen? Overigens blijft het een wijk, dus…

Reageer