beantwoord

en weer geen treinen van breda naar rotterdam

  • 9 November 2023
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

Reputatie 1

En geen enkele trein ( 639 of 709 ) naar Rotterdam vanuit Tilburg. Toen ik net thuis aanfietste wisten ze het nog niet. Dan kun je nog met auto. ( op werk maar klagen dat er zoveel met auto komen, gek hè. )

gaat er zo 1 trein in 1,5 uur naar Rotterdam vanuit Breda. U snapt het al daar wil heel Brabant in. 
 

het is de laatste tijd weer zo ontzettend slecht geregeld. 
 

als ik mijn werk zo zou doen wordt ik ontslagen

 

en weer zeeeer teleurgesteld in de ns  

 

 

icon

Beste antwoord door Rene74 9 November 2023, 10:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Het traject Breda - Rotterdam kent helaas veel uitval en vertraging. Heeft mede maken met storingen en andere problemen op of rondom de HSL. Daarnaast rijdt de ICNG regelmatig op dit traject: vaak in een lange combinatie maar regelmatig ook met slechts één treinstel, wat resulteert in een overvolle trein met veel staande mensen (relatief weinig zitplaatsen jammer genoeg). In de planner staat dan in rode letters dat het een korte trein betreft, extra druk en mogelijk vol.

Reputatie 7
Badge +2

NS gaat er in hun reisinformatie helaas nog altijd vanuit dat mensen in het station wonen. Omdat het zogenaamde lastig is om een trein weer opnieuw in te leggen als hij eenmaal is opgeheven, worden treinen pas last minute opgeheven.

In combinatie met de cryptische storingsmeldingen die alleen "minder treinen" tonen, maar niet welke er dan vervallen, krijg je precies wat TS ervaart. Als reiziger ben je met de info van NS niet in staat een alternatieve route of vervoermiddel te kiezen voor het moment dat je op het station staat. Terwijl dat alternatieve vervoermiddel zich doorgaans niet daar bevindt.

Reageer