geen treinen den haag - Amsterdam Zuid | NS Community

geen treinen den haag - Amsterdam Zuid

  • 24 September 2022
  • 10 reacties
  • 361 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1

Ik lees net dit op twitter. Vindt het wel weer heel bijzonder. Reizen naar Amsterdam WTC gaat dus via Utrecht terwijl er geen werkzaamheden zijn. Dit begint toch meer te lijken op geen dienstregeling ipv een uitgeklede dienstregeling. Het antwoord is natuurlijk weer personeelsgebrek maar dit is toch wel een lijn die normaliter in stand gehouden wordt lijkt mij.

 

 

Als we op deze manier de komende maanden verder gaan dan wordt het nog een hete herfst voor de NS lijkt mij.


10 reacties

Badge +3

terwijl er geen werkzaamheden zijn

 

 

Reputatie 7
Badge +1

Je hebt gelijk @Tochjo alleen die werkzaamheden staan dus niet vermeldt in de reisplanner. Ook is dit antwoord op Twitter dan weer bijzonder knullig.

 

 

En als je vandaag wilt reizen, krijg je er nog gratis een storing van een bovenleiding bovenop. En dan bedoel ik niet die in de buurt van Dronten. 

 

Reputatie 7
Badge +1

En als je vandaag wilt reizen, krijg je er nog gratis een storing van een bovenleiding bovenop. En dan bedoel ik niet die in de buurt van Dronten. 

 

 

 

Gaat goed daar 12 van de 19 treinen rijden dus niet dat is een uitval van zo'n 60%. 

Reputatie 7
Badge +3

Welcome to the Netherlands 🙂

Badge +3

Welcome to the Netherlands 🙂

Maar dat er bussen rijden tussen Rijssen en Apeldoorn (de andere kant op ook natuurlijk, waarom staat dat er niet zo?) is wel zo belangrijk voor mensen op Schiphol (linksonder 2×)

“Rijssen, where is that? Yes, I would like to reizen!” 🤣 

Joehoe, je kunt gewoon via Zwolle of Zutphen naar Almelo/Hengelo en verder.

Oh wacht, Zuthpen - Apeldoorn ligt er ook uit, maar Schiphol - Apeldoorn zou geen probleem moeten zijn https://treinposities.nl/ritinfo/20220924/1677

Reputatie 7
Badge +1

En de reisplanner is zo te zien nog steeds niet aangepast. De werkzaamheden zijn vandaag maar worden niet vermeld in de reisplanner.

 

 

 

Dit reisadvies is ook wel komisach in dat opzicht

 

 

Badge +3

Ik zie niet in waarom werkzaamheden tussen Leiden en Schiphol vermeld zouden moeten worden in een reisadvies via Utrecht.

Dat tweede reisadvies klopt ook, want hoewel de 2400/3700 niet rijden is er de 3500 naar Venlo die normaal op zondag niet rijdt (net als de 2400 trouwens).

Reputatie 7
Badge +1

Ik zie niet in waarom werkzaamheden tussen Leiden en Schiphol vermeld zouden moeten worden in een reisadvies via Utrecht.

Dat tweede reisadvies klopt ook, want hoewel de 2400/3700 niet rijden is er de 3500 naar Venlo die normaal op zondag niet rijdt (net als de 2400 trouwens).

 

Opgevraagd is Den Haag - Amsterdam Zuid en geen via stations.

Badge +3

Dan vond de planner omreizen via Utrecht dus een betere optie dan met een bus.

Overigens krijg ik de meest suffe adviezen als ik (voor eerder vandaag) plan via Leiden, want dan zou je met een sprinter van Den Haag naar Haarlem moeten en vervolgens bus 346 naar Amsterdam Zuid?

Of van Centraal naar Laan van NOI (RET metro) en dan naar Sloterdijk en dan de GVB metro? Vreemd...

Reageer