2 fietstickets Dal voor 1 reis? Volgens de voorwaarden die je bij aankoop geaccepteerd hebt, zijn e-tickets niet te wijzigen en is restitutie niet mogelijk.
Wanneer je de tickets nog niet gedownload hebt, dan zou je telefonisch, via chat, Facebook of Twitter contact kunnen opnemen met NS klantenservice.
Hey Roan blom. Welkom bij de NS Community.
MoDe heeft hier het goede antwoord gegeven. Als het nog niet geopend is dan kan je contact met onze Klantenservice opnemen. Verder heb ik ook een van je screenshots verwijderd, het is niet handig om persoonlijke gegevens openbaar te zetten namelijk.
Je hebt natuurlijk recht op restitutie, gedownload of niet. Door een ‘fout’ van NS kon je ze niet gebruiken, en NS kon ook niet aangeven hoe lang de storing zou duren. Bij een aanrijding mag je verwachten dat dit best een tijd kan duren.
Neem daarom contact op met de klanteNService voor restitutie. Dit kan per telefoon, chat, Facebook of Twitter. Deze community is - ondanks dat NS dat wel zo doet voorkomen - geen communicatiekanaal van de klanteNService.
Verder heb ik ook een van je screenshots verwijderd, het is niet handig om persoonlijke gegevens openbaar te zetten namelijk.
Het enige dat er in stond was het ordernummer… en een foutje (1x Fietskaart € 15,00)